lauantai 1. kesäkuuta 2013

Aidan toisel puolen

Olemme vitsailleet joskus hiukan siitä että kenen kanssa haluaisimme harrastaa seksiä, joku tutuista on yleensä sääntö. Bongailemme myös monesti kauniita, seksikkäitä ihmisiä. Olen huomannut että useammin miehiä kuin naisia.
Viimeaikoina olen saanut nauttia entistä enemmän miesten katseista, maireista tervehdyksistä ja sen sellaisesta, ja olen itsekin alkanut kiinnittää huomiota missä kuljen ja keneen saatan törmätä. Kylällä on pari sellaista miestä, jotka saavat minut hyrräämään vain sillä että tiedän heidän katseleva perääni, ja yksi mieletön  Nallekarhu jonka perään itse jätän haikeita katseita. Vanhempi komea mies, harmaantuneine partoineen ja ponihäntineen ajaa customprätkällä.. HUH!
Fantasioin monesti siitä että Karhu päättää lainata, tai vuokrata minua. Päiväunissani Karhu taluttaa minut hiuksista näytille, sidottuna ja silmät peitettynä ja alkaa esitellä leikkikaluaan kuumana käyvälle miesvieraalle. Välillä fantasioin kiihkeästä vaniljaseksistä nuorempien kalskeiden rantapoikien kanssa...
Toisissa, yhtälailla kosteissa, haaveissani minulla on seuranani toinen nainen,  myös subi. Ehkä toinen master mukana, ja he Karhun kanssa leikkivät meillä, ja laittavat meidät leikkimään toisillamme.

Osasta fantasioistani olemme vitsailleet, jutelleetkin, mutta en tiedä laisinkaan mikä Karhun todellinen asenne asiaan on. Ennen kuin menimme naimisiin, minä myin itseäni suomessa, Karhu tietää sen, ja välillä se jopa kiihottaa häntä. Voisin kuvitella että Karhu voisi nopeammin hyväksyä toisen naisen kanssa pelehtimisen kuin toisen miehen, ja tavallaan ymmärränkin sen.
Olen väläytellyt näitä fantasia-asioita viimeaikoina enemmän Karhulle, ja ehkä hakenut tavallaan lupaa niihin. Nimittäin minun fantasioissani minulla pitää olla aina Karhun lupa, että saan tehdä mitään toisen ihmisen kanssa ja se vähän pilaa tunnelmaa. En yksinkertaisesti kykene kuvittelemaan itseäni ihan vaan pettämässä Karhua, selän takana ilman lupaa! Vaikka ajatus spontaanisti tapahtuvasta himon purkauksesta vaikka ravintolan tarjoilijan kanssa saa minut märäksi välittömästi, en kykene viemään skeemaa loppuun.

Ylilojaali? Karhun mielestä se on söpöä.
Hauskaa että se on söpöä, ja hauskaa että asiasta edes jotenkin kyetään puhumaan, mutta missä vaiheessa vitsi voisi muuttua totisemmaksi? Ja miten ihmeessä me ikinä löydetään täältä ihminen joka leikkiin lähtee? Miten ihmeessä kukaan mies antaa vaimonsa käydä nussimassa toista miestä?

Näillä mietteilleillä perrheretkelle! Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja: