keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Herkut

Minua kiehtoo tuo herkkujen rajoittaminen. mm. Tetriksellä on herkkurajoitus, omaksi hyväksi tietenkin ;)

Olen aivan toivoton herkkuperse! Me olemme tulleet siihen tulokseen jo kauan sitten, että vilja ei kuulu ihmisen ruokavalioon. Mulle viljasta eroon pääseminen on ollut hirveän vaikeaa, vaikka on paljon auttanut, että toinen lapsi reagoi mahalla tosi herkästi viljaan. Muutenkin olen pohjaton kaivo kaiken hyvän syömisen suhteen.
Tänä aamuna ratkesin, hyvin tietoisesti, syömään sämpylän aamiaiseksi. Ajattelin asiaa jonkun aikaa, ja sitten laitoin Karhulle viestin missä tunnustin.

En tiedä, tuleeko siitä vyöstä, mutta toivoisin niin. Olen pyöritellyt tässä, lähestyisinkö miestä ehdotuksella että hän ottaisi kontrollin herkuistani... Se olisi ehkä hyvä ratkaisu, ja helppo miehelle, se kun omaa hyvän itsekurin. Ainakin useimmiten.
Jännittää vähän, olen niin koukussa. Ehkä mietin vielä asiaa...

Ei kommentteja: