perjantai 8. helmikuuta 2013

Leluja lapselle

Karhu ei innostu varsinaisesti, ainakaan vielä, leluista. Itseäni kiinnostaisi pienet jutut, kuten ehkä vibraattori, geisha- palloja tms.
Ihan käytännön syistä olisi mukava hankkia jonkinlaiset kahleet. Nimittäin vaikka meiltä löytyy erittäin sopivaa välineistöä kotoakin, niin on se aina oma juttunsa, kaivaa ne esille, ja keksiä miten ne parhaiten toimii.
Olen "rakentamassa" itselleni sänkyä, ja kävi mielessäni, että ehkä voisin jo suunnitellessa ottaa tällaiset tarpeet huomioon ja hankkia kahleet sen mukaan.

Tällaisia olen nyt katsellut:













Peruskahleet käsiin, ja jalkoihin myös. Olisi hyvä olla juuri tuollaiset, mitkä saa irti toisistaan ja kytkettyä johonkin muualle tarpeen vaatiessa.
















Tällaiset kaula-käsisysteemit olisi aika kuumottavat.
















Ja sitten tämä. Minun-pyllyynihän-ei-kosketa-saati-työnnetä-mitään tahtoo anustapin. Kiitos.

2 kommenttia:

Sus Talonhenki kirjoitti...

Onko sulla jo kaulapanta? Se on aika kätevä S/M-tilanteissa symboloimassa dominoivan osapuolen valtaa. Kaulapannan aikana tavallisen puheen voi jättää ja heittäytyä tilanteeseen. Ja voihan sitä käyttää muulloinkin, esim. etätehtävissä.

Unknown kirjoitti...

Eipä ole pantaa. Olen itse kyllä asiaa miettinyt, ja ajatus tuntuisi mukavalta. Karhusta en tiedä, ei olla puhuttu asiasta.

Mulla on aika paljon kaikenlaista ahdistusta, ja muita poukkoilevia tunteita, ja oon ajatellut että panta voisi toimia ensiapuna, kun tarvitsee voimia.