maanantai 4. helmikuuta 2013

Käytä mua

spämmäyspäivityksiä varastosta.

Ensimmäisten piiskauskokeilujen jälkeen olin taivaissa! Koko olotilani oli muuttunut, ja tunsin lämmintä tyytyväisyyttä kaiken aikaa.
Videoita katsellessa yksi käsite on kostuttanut pöksyjäni erityisesti; käyttäminen.
Niimpä eräänä iltana, kun olin edelleen himokas, mutta mieheni väsynyt vinkkasin, että voithan sitä laittaa minut ottamaan suihin. Mies hymyili hetken, ja totesi "niimpä!"
Luulin että juttu jäi vitsiksi ja olemme menossa nukkumaan, kun mieheni palasi keittiöön, läimäisi minua perseelle ja painoi minut olkapäistä polvilleen. Olin ehdottoman valmis tekemään mitä vain jo tässä vaiheessa, ja miehen kalu nenän edessä tuntui yhtäkkiä maailman tavoiteltavimmalta asialta! Tiukasti tukasta kiinni pitäen mieheni ohjasi pituutensa suuhuni ja nautti  hetken antamastani käsittelystä. Sitten ote niskasta tiukkeni ja huomasin että on turha yrittää enää juuri mitään. Mies liikutti minua, ja itseään ja nai minua himokkaasti suuhun. Kun hän viimein tuli, panikoin hiukan. Sperma. Tuo viholliseni aikojen läpi. En koskaan ole ottanut sitä kasvoilleni, en suuhuni saati että nielisin sitä. Vihaan sitä! Nyt mies purkautui lähes suoraan kurkkuuni, ja vaikka olisin voinut kovemmin pyristellä, en tehnyt niin. Vasta kun ensimäiset pisarat valuivat kurkkuuni, vetäisin suuni pois, ja annoin loppujen valua leukaa pitkin. Olin silti kuin pilvessä, ja kun mies talutti minut makkariin, sängylle ja antoi minulle kielensä, ja sormensa, sain ihanan orgasmin.

Myöhemmin mies kertoi että on oikein onnellinen tästä käänteestä suhteessamme. Näkee minut kuulemma aivan uudessa valossa, aivan uskomattoman seksikkäänä.

Käyttäminen. Haluan että mies ottaa minut. Haluan että hän kokeilee, koskettelee ja kiduttaa minua, koska hän haluaa ja voi.  En halua että minulta kysytään mistä pidän, mitä haluan.. En saa orgasmia rakastellessa, enkä kiihotu miehestä joka kerjää seksiä madellen, koiranpentukatseella ja miettien "mitähän se tahtoo".

Minä saan orgasmin paremmin esimerkiksi näin


Ei kommentteja: