maanantai 4. helmikuuta 2013

Pala taustaa

Olin ehkä 21- tai 22- vuotias, kun minulla oli miesystävä, tai suhde.. Muistin yhtäkkiä että mies puhui jonkin verran entisestä tyttöystävästään, jonka kanssa oli harrastanut melko rajua s/m seksiä. Kyllähän se minunkin kanssa yritti pieniä juttuja, sitoi minut kiinnikin, mutta ei juttu ottanut tuulta alleen. Ei sillä etten olisi pitänyt siitä, vaan olin raukka aivan täysin pihalla! En mä ollut koskaan edes ajatellut mitään sellaista, joten olisin kaivannut kunnon ohjausta ja keskustelua. Seksin suhteen olen aina ollut avoin, ja utelias. Olisin varmaan ollut täydellinen orja silloin, tehden kaiken mitä käsketään ja nauttinut siitä.
Mutta koska emme olleet lainkaan kartalla toistemme toiveista ja haluista, jäi suhde ikäänkuin luonnostaan taakse, ja olempa kuullut miehen haukkuvan minut frigidiksi :D

Jälkeenpäin ajatellen.. toisaalta harmittaa ihan tosissaan. Jos asia silloin olisi sujunut, ja olisimme puhuneet asiasta enemmän, ei koskaan tiedä mitä olisin oppinut elämästä ja itsestäni. Olisin jättänyt monta typerää juttua varmasti tekemättä, mutta toisaalta olisin kai tehnyt jokusen toisen typerän jutun niiden tilalle..

Ei kommentteja: