torstai 21. helmikuuta 2013

Toiveita toteutetaan

Hauska juttu tuo assosisaatio. Nyt jos ajattelen viljan syömistä tulee siitä mieleen terävä kipu pakaroilla, ja "tunteeton" peppupano.

Sain Karhulta viestin, ennen kun se lähti töistä. "tottakai tarvitset rangaistuksen, ei ollut mitään syytä lipsua syömään roskaa"

Odotin siis hitusen hermostuneena, mutta tyytyväisenä iltaa. Kun päivä oli saatu pulkkaan, olin väsynyt. Olin tietysti yrittänyt miellyttää Karhua hoitamalla kodin erityisen hyvin, ja juoksemalla kiltisti koiran kanssa ulkona. Ruokakin odotti valmiina.
Istuimme sohvalla, ja Karhu alkoi taas hipelöidä tissejäni.. "en ole oikein päättänyt mikä olisi sopiva rangaistus" tässä vaiheessa alkoi hipelöinti olla enempikin kivuliasta puristelua. "Näyttää siltä että jos mä piiskaan sua, niin sä vaan nautit siitä" Epätoivoisena totesin että ehkä Karhu vain ei ole piiskannut tarpeeksi. (kyllä, ihmettele tässä!)
Hetken jutustelun jälkeen Karhu käski minut makuuhuoneeseen, sängylle vatsalleen. En ehtinyt saada housut kuin nilkkoihin kun olin jo paikallani, ja Karhu läpsi ja puristeli pakaroitani.
Huomattavasti rohkeampaa kämmentä tuli jonkin aikaa, niin että Karhu istui selkäni päällä enkä voinut liikkua. Kun pyllyni näytti tarpeeksi pinkiltä, siirtyi Karhu viereeni, painoi käden selkääni ja Totesi, että katsotaan tuntuuko tämä sen sämpylän arvoiselta. Odottaessa käännyin, ja yritin vilkaista taakseni, mutta Karhu nappasi tukastani ja käänsi takaisin "en mä pyytänyt kääntymään"

Seuraavaksi persukseni räjähti vähän, enkä osannut yhtään sanoa millä Karhu minua piiskasi. Se oli ohut, melko kova, ja teki hyvin kipeän iskun minun ei-niin-luisevaan pyllyyni.
Jossain vaiheessa tuli tauko. Karhu silitteli pisteleviä pakaroita, ja kokeili sormillaan kuinka märkä pilluni on. No, märkähän se. Pieni hymähdys ja iskut jatkuvat.
Jos nousin liikaa, Karhu painoi minut niskasta takaisin alas. "No, maistuiko se sämpylä niin hyvälle?" "ei.."
Vastaus ei ilmeisesti riittänyt sillä tuli terävä isku "EI!" silitystä, suutelua.. Sitten Karhu sitoi käteni sängyn sivuille, ja työnsi sormet sisääni, samalla painaen peukalon takapuoleen. Kun Karhu "koulutti" minua siihen, hän oli paljon hellempi, ja tajusin että rangaistus ei jäänyt piiskaukseen. Sormet sisälläni teki töitä ja vaikka tilanne oli minulle vähän tukala, alkoi orgasmi tehdä tuloaan, mutta Karhu vetäisi sormensa ulos, juuri kun tuntui niin hyvältä..
Minut vedettiin jaloista sängyn jalkopäähän, niin että käteni olivat tiukasti kiinni, suorana. Kuulin öljypullon käyvän ja sain liukastetta lisää Karhun työntyessä pyllyparkaani. Se tuntui niin paljon ikävämmältä kuin aikaisemmin, isännän tarkoitus oli selkeästi tehdä pointti selväksi. Nautinnolla Karhu nussi minua, ja sai pitkän, ilmeisen muhkean orgasmin jonka jälkeen sain taas pari läimäisyä takapuoleeni "tää on mun pulla, aina kun sä sorrut syömään viljaa"

Karhu työnsi vielä sormet sisääni, ja jyysti niin että olin tulla hulluksi. Oikeastaan olin jo vähän käytetty, enkä kovin kiihottunut, "pakotettu" orgasmi sai koko ruumiini kouristamaan, ja tuntui kuin sisukset olisivat räjähtäneet. En ole ihan varma onko tunne miellyttävä vai ei.

Hetken päästä makasin sikiöasennossa sängyllä ja Karhu otti minut kainaloonsa. Minulla oli niin kovin lämmin, ja rauhallinen olo. Karhu silitteli päätäni, suuteli ja kertoi miten upea ja kaunis olen. Pikkuhiljaa aloimme heräillä ja nousin nolona vetämään housut ylös nilkoistani. Vasta kun istuin keittiöön tupakkarasian ääreen, tajusin tunteeni; Olin nolona, aivan hiljennetty. Aivan ihanaa! Ei tarvinne sanoa että kävin erittäin rauhallisesti nukkumaan ja nukuin hyvin!

Ainiin, Blondilla oli täällä hyvä pointti. Miehet bloggaamaan!

3 kommenttia:

Sus Talonhenki kirjoitti...

Sehän kuulosti oikein harmoniselta rangaistussessiolta. Eikö teekin hyvää, kun tietää ansainneensa...

Mutta millä Karhu sinua siveli, se ohut väline? Jäikö jälkiä?

Unknown kirjoitti...

Ah, mä luulen että väline oli tuollaista melko tiukkaa retkeilyköyttä (paremman nimen puutteessa)
Minun ikäväkseni/ilokseni siinä oli vähän solmuja, joista jäi näkymään jotain, mutta luulisin että ovat jo kadonneet.

Tiedän, niin varovaista vielä :D

Sus Talonhenki kirjoitti...

Nami, köyttä...
:D Minä nyt olen piiskahullu, mutta onhan se jo symbolisesti nöyryyttävää joutua toisen läpsimäksi pepulle. Ei parisuhde ole sen jälkeen enää ihan sama.