maanantai 18. helmikuuta 2013

Palkkio vs. rangaistus

Niin että onko se piiskaaminen nyt sitten rangaistus vai palkkio? Kun minä niin kovin tarvitsen sitä, ja minä pyydän sitä. Pitäisikö Karhun jättää minut piiskaamatta kun laiminlyön työni? Ei sekään toimi.
Karhu piiskaa minua ilokseen, minun iloksi, palkinnoksi, varoitukseksi, rangaistukseksi... Vai enkö vielä ole vain saanut maistaa sitä ihan oikeaa piiskausta?

Minä en halua leikkiä kotista DD- tyyliin. En halua todeta joku päivä, et ei mua tänään huvita. Minä haluan isoja tunteita, haluan nollata aivoni ja antaa itselleni anteeksi sen että olen laiska pikku narttu.
Olen uhmakkaalla tuulella, vaikka koko viikonloppu oli oikeaa  ilotulitusta. Puhuimme valtavasti kaikesta, tunteista, seksistä, orgasmeista, fysiologiasta ja ihmisistä. Välillä Karhu halusi suihinoton, tai naida minua ja minä hyrisin jatkuvassa valmiustilassa odottaen "pliis pliis koske siihen, koske siihen!" :D

Karhu on alkanut aika mukavasti sisäistämään tätä uutta suhteen muotoa, ja olen huomannut että melko luonnollisesti saan pieniä käskyjä päivän mitaan. Olen tyytyväinen.

Mulla on aivan hirveä halu testata, miten Karhu toimii jos laiskottelen tämän päivän oikein urakalla.. Uskaltaisiko?


Ehkä kuitenkin nuo tiskit...

1 kommentti:

Sus Talonhenki kirjoitti...

Tässä olis paljon kommentoitavaa, vaikka teksti on lyhyt.

Ensinnäkin tuo palkkio/ rangaistus kysymys ja toisekseen tuo, että onko DD voimassa silloinkin, kun subilla on huono päivä eikä huvita.

Kiinnostavia kysymyksiä olet nostanut, tekisi mieli postata niistä juttua, mutta _Hmh!_ keskellä päivää en saa niin tehdä. :#