torstai 14. helmikuuta 2013

Subi tahtoo

Tetriksen kommenttiboksissa kirposi ajatus siitä, ketä D/s suhteessa oikeastaan on tarkoitus olla miellyttämässä. Ja tämä nyt johti suoraan noista minun omista sekopäisistä ajatuksistani tähän, niin pohdiskelen asiaa, vaikka minun piti palata asiaan vasta kun järki palaa yläpäähäni ;)

Ihan selväähän on, että kyse on yhteisestä hyvinvoinnista, parisuhteesta joten koko touhussa ei ole mitään järkeä jos siitä toinen ei saa sitä mitä nyt sitten onkin hakemassa. Subi haluaa tulla alistetuksi, haluaa että häntä käytetään eikä kysellä mitä hän haluaa tai miten. Selvä. Mutta minä ainakin voin sanoa, ettei se ihan niin yksinkertaisesti toimi kuitenkaan. Kaikilla on rajansa, kaikille jokin on liikaa ja jokin ei vaan riitä.

Tottakai on ehdottomasti dominoivan osapuolen oikeus päättää siitä mitä saa, milloin ja kuinka paljon, mutta kuten näissä suhteissa aina, tässäkin korostan sitä vastuuta ja luottamusta. Dominoiva osapuoli on myös vastuussa siitä että alistuva puoli saa tarpeeksi, sitä mitä tarvitsee. Orgasmit, kipu, tai häkkiin lukitseminen, säännöt/kuri, oli mikä oli, sen takia subi on juuri siinä suhteessa, että tarvitsee sitä ja jos se ei toteudu, niin pidemmän päälle ei ole enää kyse hyvästä suhteesta.
Rajat näissä asioissa vain ovat niin kovin häilyvät. On niin helppo aina haluta vain lisää ja lisää, tajuamatta että ollaan taas tilanteessa jossa subi sanelee tahtia. Eli jää taas dominoivan osapuolen vastuulle tietää mikä on tarpeeksi. Niinkö?

Tuo koko Tetriksen kirjoitus, ja mrs.whiteropen komentti yhdessä kertovat jo niin tarkalleen ja tosiasiallisesti sen, mitä minä tässä kiertelen, että kommentoin vain omasta puolestani tuohon roikkumisasiaan. Siis, se että subi jää aina vähän roikkumaan, haluamaan lisää, on tietysti hyvä tilanne. Mutta hieno raja siinäkin menee, milloin se on epätoivoista ja kuluttavaa roikkumista, ja milloin se toimii suhteen kannalta.

En usko että kovinkaan moni subi loputtomasti jaksaisi suhdetta, jossa ei lähes koskaan saa vaikka sitä orgasmia. Jollekin voi tietysti käyttäminen ja alistuminen antaa niin isot kicksit itsessään, ettei muuta kaipaa, mutta minä haen niitä kicksejä alistumisen ja kivun kautta, en niistä itsestään.

Meidän tilanne lipsahti vähän siihen, että Karhu otti kermat päältä ja jätti minut roikkumaan. Ei pelkästään seksin, tai kurittamisen suhteen, vaan yleisesti. Olen ikäänkuin pyörittänyt perhe-elämää, tunne-elämää ja seksielämää yksinäni. Henkisesti. Kyllähän tuo tuossa on roikkunut ympärillä.. Nyt nollataan taas tilannetta, ja sovittiimpa videotreffitkin illaksi. Nyt oikein mehukkaita videovinkkejä kehiin kiitos!

4 kommenttia:

Sus Talonhenki kirjoitti...

*hali nyt ekaksi*

Kyllähän se vähän tuolta on täälläkin välillä tuntunut, että yksin olen aihetta eteenpäin vienyt. Tosin vain ohimenevästi, sillä sitten kun miehelle antaa aikaa ja tilaa olla luova, hän saattaa yllättää.

Unknown kirjoitti...

Joo, niimpä. Kyllä mä tänään häntä koipien välissä menin tunnustamaan, että tajuan olevani liian malttamaton ja kaikkea. Ja kappas, Karhu oli tulossa minulle sanomaan että hän voisi kyllä olla vähän reippaampi! Tästä mennään taas, ja mietittiin että pitäiskö ottaa joku viikonloppu vapaaksi. Onko tollanen bootcamp- tyylinen sessio tuttu sulle Tetris?

Sus Talonhenki kirjoitti...

Ei ole kylläkään mulle tuttu asia, mutta voisin kuvitella mistä on kyse. Onko se ikäänkuin pidempi oleskelu jossain, missä on sitten kurinpidollisia tehtäviä yms? Voisi muuten toimia, jos olisi useampia samanmielisiä pareja/ ryhmiä koolla. Itse olen vähän haaveskellut jostain sellaisesta tapahtumasta, jossa voisi avoimesti vetää D/s-asetelmaa. Ehkä jotkut järjestääkin jo sellaisia.

Unknown kirjoitti...

Mun suosikkivideoita on noi orjaillalliset. Että muakin kiehtoisi kieltämättä tuollainen kokoontuminen, jonkinlainen. Mutta ehkäpä meillä on siihen vähän matkaa :D