maanantai 4. helmikuuta 2013

Hipit ja DD

On aika mielenkiintoista koittaa keksiä, miten perinteinen tai vähän sovellettukaan DD suhde toimisi tällaisilla hipeillä. (DD= Domestic discipline/kotikuri lisää: täältä tai vaikka täältä) Meillä ei ole sellaisia arvoja ja odotuksia kuin yleensä saa lukea, että pariskunnilla on. Kunnioittava äänensävy, kaunis käytös ja mitä niitä on. Löytyy sääntöjä pukeutumisesta, kotitöistä tai tavoiterajoja vaimon opinnoissa, työssä tai vaikka aikaraja turhalle surffailulle netissä.
Me, tai varsinkaan mies ei ole oikein intoutunut ajatukseen 24/7 DD suhteesta. Mainitsinkin että olen ehdottanut, että tekisimme lyhytaikaisen sopimuksen, jonka avulla voisimme kokeilla, miltä homma tuntuu. Mitä siihen sopimukseen sitetn kirjattaisiin? Mitä minulta voi odottaa, tai pitää odottaa? Tai mitä mieheltä vaaditaan?

Itseasiassa tajusin sen, että miehelle tällainen suhde voi olla aluksi melkolailla vielä jännittävämpi/pelottavampi kuin minulle. Karhu on se, joka on vastuussa. Minusta, ja perheestä. Onhan se aina ollut, ja aina pitänyt meistä huolen, mutta tässä tilanteessa tuo tarkoittaisi jotain vielä paljon enemmän. Minun on saatava tarpeeksi, muttei liikaa sitä mitä minä tarvitsen, ja Karhu tarvitsee kaiken voimansa siihen että opettelee antamaan sen minkä katsoo parhaaksi ja kurittaa minua tarpeen vaatiessa.
Kurittaminen onkin ensimmäinen juttu mihin keskustelut on vähän jäänyt jumittamaan. Vaikka olen maanitellut, ehdottamalla myös että yhdessä sopisimme ne asiat, mistä vaikka minä itse toivoisin saavani selkääni. Henkilökohtaisia tavoitteita jotka tietysti ovat myös yhteiseksi hyväksi. Olen jo etukäteen mielessäni opetellut ajattelemaan, että jos en tee jotain hommaa valmiiksi niin tulee illalla vyöstä, ja ajatus tuntuu houkuttelevalta.
Tosin, en usko että minua alistetaan kovin helposti. Kun tällaisia sopimuksia tehdään, voi olla että löydän itseni hyvinkin nopeasti selittelemästä, kerjäämästä ja söpöstelemästä, ettei tulisi kinkuille. Tässä kohtaan joutuu tajuamaan jälleen miten monisävyinen luottamus voi olla! Minun tarvitsee luottaa siihen ettei mieheni koskaan halua satuttaa, tai tehdä pahaa minulle, ja luotankin. Huomaan että luottaminen siihen, että mies toteuttaa ja vie loppuun sen sopimuksen, onkin ihan eri asia. Minun on tiedettävä että kun Karhu sanoo jotain, niin se on niin. Ja minun on luotettava siihen että kun tarve vaatii, Karhu piiskaa minut.


2 kommenttia:

Sus Talonhenki kirjoitti...

Hei Olivia

Kiinnostavaa lukea sinun tarinaasi, tai sen alkua. Hämmästyttävän nopeasti olette edenneet, mikäli päivämäärät pitävät blogissa paikkaansa. :D

Liittyisin mielelläni tämän blogin seuraajiin, mutta en löydä semmoista nappulaa, hmh.

Hyvin samantapaisia juttuja olet käynyt päässäsi ja miehesi kanssa läpi kuin minäkin. Täytyy vain koittaa ottaa huomioon, että noille uroille nämä asiat tulevat helposti vähän puun takaa ja on oikeasti tosi hankalaa alkaakin yhtäkkiä kohtelemaan kovin omaa rakastaan. Nämä on niin hienovaraisia juttuja, eikö?

Voin vain todeta, että oma reippauteni arjessa ja kunnioitukseni miestäni kohtaan ovat nousseet potensseja meidän Ds (tai DD) -kokeilujen alettua. Seksiä ottaisin yleensä enemmän kuin mieheni ehtii antaa, joten olen kerinnyt keräämään vain yhden kunnon toisen halulle alistumiskokemuksen siltä saralta vasta ja sekin
toimi.

Unknown kirjoitti...

Moi!
Olen ihan otettu kun olette käyneet täällä!
Hih! Juu, ei me ihan noin vauhdilla edetä, vaan olen heittänyt siihen tekstejä "varastosta", eli hetken olin tehnyt jo päiväkirjamerkintöjä ennen kuin tämän blogin avasin. Niitä on vieläkin, katsotaan vaan onko mitään järkevää!