maanantai 4. helmikuuta 2013

Eka kerta

Miksihän minua pitää piiskata? Tiedän vain että pitää. Luin sen perhanan kirjan, 50 shades of Grey. Siis huono kirja, paska oikeastaan. Mutta jäipä vaan kaivelemaan sen verran että käännyin pätevämmän tiedonlähteen puoleen, eli nettiin.
Katselin kuvia, videoita ja luin luin luin. Aloin lukemaan DD asioista, Taken in hand kiinnosti. Ja sattuihan se vielä niin että aloin tutkimaan asioita juuri kun kuukautiset olivat loppumaisillaan. Siinä vaiheessa kun sain suuni auki, ja kerrottua miehelleni tästä tarpeesta, oli se jo ihan sietämätön!
Onneksi mies ei ollenkaan pahastunut ajatuksesta, ja samana iltana jo sain maistiaiset persuksilleni. Vaikka sanoin miehelle, että haluan kyllä oikein piiskaa, kunnolla, niin jäi tietysti ensimmäinen kerta hyvin varovaiseksi. Tosin mies kiihottui tilanteesta niin että otti minut rajusti takaapäin, mikä oli loistavaa! Eikä kielen tarvinnut monesti pyörähtää klitoriksen ympärillä kun sain upean orgasmin.
Kuukautisten jälkeen olin tietysti kyltymätön, ja koska mies oli sairastellut jo jonkin aikaa, eikä näin ollut kovin innokas millään saralla, sain minä kärsiä hirvittävästä kiimasta, jota yritin helpottaa tutkimalla lisää ja katsomalla lisää kuvia ja videoita.

Meidän puuhastelu ei vielä todellakaan tyydytä minua. Vaikka mies tykkää kovin sitoa käteni, ja kohdella minua rajustikin, niin minä haluan sen rajan yli. Haluan tulla alistetuksi, satutetuksi. Haluan ehdottoman auktoriteetin suojelukseen, edes välillä.

Tästä se lähtee. Toivottavasti.

Ei kommentteja: