lauantai 23. helmikuuta 2013

Orgasmi hoi!

Kaikkihan sen tietää, ettei naisen orgasmi ole aina se yksinkertaisin juttu. Mutta että siitä voi saada kyllä turhaa stressiä ja pahaa mieltä.

Viimeaikoina minun orgasmit ovat olleet hukassa.. oli niitä pienempiä mutta ei mitään "tarpeeksi kivaa".
Eilen kun Karhu vihdoin pääsi kotiin, olin käärinyt jointin valmiiksi, ja laittanut joitain lempivideoita odottamaan. Halusin tehdä mieheni olon mukavaksi, pitkän päivän päälle. Karhu nautti kovasti suihinototsta, ja oli ilmeisen tyytyväinen siihen, mutta minun oli pakko keskeyttää "kulta, pliis nussi mua"

Päädyimme harrastamaan puolivaniljaista seksiä sohvalla, ja mun päässä alkoi liikkua se miksen saa orgasmia!?! No ei se silloin tule!
Siinä vaiheessa kun Karhu pyöräytti minut kontilleen, oli ajatukset rataa: mitä mä teen mun käsillä? entä jos en syty enää mistään ilman kipua ja sitomista? haluaakohan Karhu enemmän vaniljaa? Entä jos en enää ikinä saa orgasmia!?!?
Jes! Karhu tuli, ja ystävällisesti aikoi hoitaa minut loppuun sormin, mutta se päättyi marinaan ja suruun. Karhu käänsi minut ympäri ja aloitti kielityöskentelyn, se jos mikä on varma konsti rouvalle. Mutta ei, rouva purskahti kyyneliin!

Kiva.

Jonkun aikaa vietettiin lohdutellen, ja jutellen siitä mikä meni pieleen. Karhu oli tiukkana, ja oikeassa kun sanoi etten voi ajatella kaikkea tuollaista ja mun pitäisi rentoutua, mennä virran mukana niin sanotusti. Myöhemmin Karhu sitoi minut sänkyyn, ensin jalat suorana, mutta koska sidonta ei oikein onnistunut oli jalat ja kädet lopulta samassa nipussa, pääni yläpuolella.
Näin Karhu kiusasi, piiskasi ja hyväili ja olin saada orgasmin, mutta juuri silloin kun pitäisi laueta, kaikki tuntemukset vain katosivat, ja rouva itki taas.
Silloin Karhu päästi minut irti, ja vietimme pitkän aikaa sylikkäin, Karhu vakuutellen minulle ettei mikään oikeasti ole huonosti.

No ei ne asiat nyt niin sairaan huonosti olekaan, ja aamun järki toi vähän valoa mieleen.
Tietenkään en saa orgasmia jos olen jäykkä kuin rautakanki, ja mietin että onnistuukohan se? Olen ilmeisesti hiukan hemmoteltu niin, että olen tottunut saamaan joka kerta kun jotain seksuaalista huushollissa tapahtuu.
Tuli myös mieleen, että kuukautiset ovat tiedossa mas o menos viikon päästä, ja tuossa noita klippejä ja tarinoita lueskellessa huomasin etten ihan oikeasti kiihotu ollenkaan samoin kuin vaikka viikko sitten.

Päätin siis että parempi heittää koko asia mielestä ja keskittyä johonkin ihan muuhun. Se nyt vaan on vähän helpommin sanottu kuin tehty, kuten arvata saattaa...

Ei kommentteja: