tiistai 5. helmikuuta 2013

Yökyöpeli

Kaikki, varsinkin nuorempien lasten, vanhemmat tietävät miten hankala on välillä sovittaa lapsia ja seksielämää yhteen. Kun haluttaa, ne on hereillä ja kun ne vihdoin nukkuu, saattaa ehkä vielä haluttaa, muttei vaan jaksa.

Onneksi isovanhemmat on olemassa, ja vaikka välimatka on välillä hurja, saamme mekin nauttia sillointällöin kahdenkeskisestä ajasta. Näin kävi edellisenä viikonloppuna, ja viiletimmekin iltaa viettämään heti kun Karhu pääsi töistä. Parin kaverin kanssa söimme tapaksia, ja joimme viiniä ja kyllä meillä oli hauskaa. Pilveäkin meni sen verran, että kun kotiin päästiin, oltiin melko kuitteja. Pah. Niimpä niin. Kun vihdoinkin ollaan kaksin kotona, ollaan molemmat hiprakassa ja kenossa sohvalla.
Ennen nukkumista poltin vielä hyvät savut, jotta unet olisivat taatut mutta toisin kävi.
Heräsin joskus yhden ja kolmen välillä yöllä siihen kun housuihin kiemurteli käsi. Käsi ei aikonut antaa periksi vaan löysi tiensä uniseen haaroväliini ja intoutui vallan perille päästyään. Olin hitusen pihalla, luonnollisesti koska juuri heräsin ja vaivoin tajusin että käteni sidotaan. Karhu nosti narusta roikotten ne pääni taakse, ja sitoi kiinni. Sen verran tajusin kuitenkin että olin aivan märkä samantien.
Karhu ei ollut tässä vaiheessa kuitenkaan miellyttämässä minua ja nosti pikaisesti jalkani nilkoista kiinni pitäen ylös, ylös niin että polvet olivat suunnilleen suussa. Ja sieltä tuli kirpaiseva, ihana läimäys.
Minusta on aivan ihana huomata miten Karhu kiihottuu minua käsitellessään, ja iso huolenaihe onkin, kykeneekkö Karhu kurittamaan minua, ilman että antaakin palkkion samalla ;)
Muutamien läimäyksien jälkeen petti hillintä ja Karhun sormet etsivät makoisia paikkojani, samalla kun toinen käsivarsi piti jalkani aloillaan. Kun sormi työntyi sisääni, tuntui kuin repeäisin nautinnosta mutta ovela nalle oli ajatellut muuta.

Mainitsin vihasuhteeni spermaan. Toinen asia jota en ole koskaan sietänyt, on niinkin tavallinen asia kuin peppuun naiminen. Ylipäätänsä sinne koskeminen on ollut minulla aivan hirveän vaikeaa, eikä sitä olekaan tehty. Yhdesti, tai kahdesti on kokeiltu, mutta jätetty sikseen kun en vain pidä siitä.
Olen houkutellut Karhua näihin leikkeihin mm. tällä asialla; "sittenhän sä voisit kouluttaa mua, ja saisit peppuunkin halutessas" ja niimpä tämäkin vinkki johti tositoimiin ja huomasin pian sormien siirtyvän takaosastolle. Tällä kertaa se ei kuitenkaan häirinnyt minua.
Vaikka Karhu ei ole ihan vielä täysillä alistajan roolissa, olen minä yrittänyt ottaa alistuvan roolin omakseni, ja se toimii hyvin pitkälti jo ajatuksen voimalla.
Kun en mieti "mitä se nyt tekee?!?" "mä en tykkää tosta!!" tai jotain muuta vastaavaa, niin ei minulla olekaan mitään ongelmaa! Pääasia on että Karhu haluaa sitä ja tekee niinkuin haluaa. Itseasiassa kun Karhu selkeästi ilokseen työsti minua sohvalla, unissani, sidottuna ja avuttomana, huomasin että osaan nauttia hyvinkin paljon.
Karhun sormet tahdistivat hengitykseni, liikkuivat edestakaisin, sievässä pienessä liikkeessä ja aloin olla todella pihalla. Huohotin kuin hullu, kiimassa ja yhtäkkiä sormet katosivat. Jalat auki vauhdilla ja Karhun kalu työntyi jo sisääni. Ei taakse. Ei vielä!
Karhu tyydytti itsensä minuun ja päästi minut sitten vapaaksi jotta voin kömpiä sänkyyn peiton alle. Kiitos kulta.

Ei kommentteja: