keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Onnea onnea!

Tuhat käyntiä minun blogissa. Ihana ajatus!

Sen kunniaksi tulin kertomaan, että joku on pielessä. En ole nyt ihan varma että PMS voi aiheuttaa näin hurjia mielialan heittelyitä. Oikeastaan ei ole edes kyse heittelystä, vaan tasaisesti laskevasta mielialasta, ja aivan kontrolloimattomista tunteista.

Ollaan melkoisessa pinteessä tässä, kun luonnollisesti miehelle ei ihan uppoa että mitähän nyt taas tapahtuu.
Ja vaikka mä kuinka yritän asiaa pohtia ja spekuloida, en tajua itsekään mitä päässä on meneillään. Mua vaan vituttaa. Ja kun ei sitä, niin olen epätoivoisen surullinen, väärinkohdeltu ja elämään kyllästynyt.

Yksi asia kuitenkin kannattaa muistaa, ja tämä on kullan arvoinen vinkki niille miehille (olettaisin että harvalle) joka ei aina muista tai tajua, että PMSstä kärsivän, epävakaan naisen suklaita EI MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA SYÖDÄ.

Siinä kaikki. Palaan asioihin jos selviän tästä hengissä.

2 kommenttia:

Lady MindFcuk kirjoitti...

Tsemppiä! Itellä ei oo ollu moisia onkhelmia vuosiin, kun ei oo ollu menkkojakaan. Mulla on hormonikierukka. Kiva lukea sun juttuja. :)

Unknown kirjoitti...

Kivaa kun olet lukenut! :)

Voi kumpa mulle sopisi joku ehkäisy, joka vähän helpottaisi näitä..!